Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
РОБОЧА КОПІЯ
ЗАТВЕРДЖУЮ:
Голова
Шполянського районного суду
Черкаської області
_______________Н.П. Побережна
«____» _____________ 2025 рік
П Л А Н
роботи Шполянського районного суду
Черкаської області
на 2025 рік
№ п/п |
Короткий зміст заходів |
Дата виконання |
П.І.Б. виконавця |
Відмітка про виконання |
||||||||||||
1. Організаційні заходи |
||||||||||||||||
1.1 |
Проведення оперативної наради по підбиттю підсумків роботи суду за 2024 рік. |
січень |
Побережна Н.П. |
|
||||||||||||
1.2 |
Проведення зборів суддів з питань, віднесених до їх компетенції |
щоквартально |
Побережна Н.П. |
|
||||||||||||
1.3 |
Проведення загальних зборів трудового колективу суду |
в разі потреби |
Побережна Н.П. Танцюра І.М. |
|
||||||||||||
1.4 |
Вивчення правових позицій Верховного Суду, практики Європейського суду з прав людини, рішень Ради суддів України та Вищої ради правосуддя |
протягом року |
Побережна Н.П. |
|
||||||||||||
1.5 |
Проведення оперативних нарад з працівниками суду щодо роботи суду |
щомісячно |
Танцюра І.М. Макарук С.В. |
|
||||||||||||
1.6 |
Проводити навчання з працівниками апарату суду з питань ведення діловодства, архівної справи, обліково-статистичної, кадрової роботи та вивчення законодавства |
відповідно до Плану проведення навчань |
Відповідальні особи |
|
||||||||||||
1.7 |
Ведення особистого прийому громадян головою суду та керівником апарату суду |
Згідно графіку |
Побережна Н.П. Танцюра І.М. |
|
||||||||||||
1.8 |
Організовувати роботу по зверненню громадян та доступу до публічної інформації, що знаходиться у володінні суду. |
протягом року |
Танцюра І.М. Макарук С.В. |
|
||||||||||||
1.9 |
Організувати та провести вступні, первинні, повторні, цільові інструктажі з охорони праці та пожежної безпеки |
в разі потреби |
Макарук С.В. |
|
||||||||||||
1.10 |
Здійснювати контроль за виконанням Плану заходів з енергозбереження на 2025 рік |
постійно |
Танцюра І.М. Макарук С.В. |
|
||||||||||||
1.11 |
Переглянути та оновити в разі необхідності дані паспорта суду |
до 01.03.2025 |
Макарук С.В. |
|
||||||||||||
1.12 |
Розробити План заходів по запобіганню корупції на 2026 рік. |
до 24.12.2025 |
Макарук С.В. |
|
||||||||||||
2. Організаційні питання роботи канцелярії суду |
||||||||||||||||
2.1 |
Організація роботи по видачі судових рішень, виконавчих листів, ознайомлення з матеріалами справ |
протягом року |
Курінна Л.М. Дробина А.В. Дробот В.В. |
|
||||||||||||
2.2 |
Перевірити ведення обліково-статистичних карток по кримінальних, цивільних, адміністративних справах та справах про адміністративні правопорушення. |
Кожного півріччя |
Макарук С.В. |
|
||||||||||||
2.3 |
Перевірити стан виконання судових рішень у кримінальних, цивільних, адміністративних справах та справах про адміністративні правопорушення. |
Кожного півріччя |
Макарук С.В. |
|
||||||||||||
2.4 |
Перевірити стан здійснення автоматизованого розподілу судових справ |
Кожного півріччя |
Макарук С.В.
|
|
||||||||||||
2.5 |
Перевірити стан діловодства в суді |
до 24.12.2025 |
|
|
||||||||||||
2.6 |
Перевірити наявність печаток, штампів і бланків, порядок їх зберігання та використання |
до 24.12.2025 |
|
|
||||||||||||
2.7 |
Перевірити наявність документів з грифом «Для службового користування», порядок їх зберігання та використання |
до 24.12.2025 |
|
|
||||||||||||
2.8 |
Проводити перевірки роботи секретарів судового засідання, ведення протоколу (журналу) судового засідання, належне оформлення судових справ, порядку здачі розглянутих справ до канцелярії. |
Кожного півріччя |
Макарук С.В. |
|
||||||||||||
2.9 |
Проводити перевірки роботи помічників суддів щодо належного заповнення карток на особу, стосовно якої судом розглянуто матеріали кримінального провадження та карток обліку сум шкоди, завданої злочином. |
Кожного півріччя |
Макарук С.В. |
|
||||||||||||
2.10 |
Проводити перевірки роботи щодо своєчасного направлення до ЄДРСР відомостей про набрання рішеннями законної сили. |
Кожного півріччя |
Макарук С.В. |
|
||||||||||||
2.11 |
|
до 24.12.2025 |
Танцюра І.М. |
|
||||||||||||
2.12 |
Організувати підготовку та передачу судових справ, іншої документації та справ номенклатури суду за 2024 рік до архіву суду |
до 01.04.2025 |
Курінна Л.М. Дробина А.В. Дробот В.В. Мартинюк Т.В. |
|
||||||||||||
2.13 |
Скласти та подати квартальні статистичні звіти за формами 1-ЄЗ до ТУ ДСА України у Черкаській |
щоквартально до 5 числа після звітного періоду
|
Дробина А.В. |
|
||||||||||||
2.14 |
Скласти та подати річні статистичні звіти за 2024 рік до ТУ ДСА України у Черкаській області за формами : № 1-п, № 1-ц, № 1-к, № 1-а, 6-8, 1-ПК № 1-ЛТ
№ 1-мзс, 1-ЄЗ, 10
|
08.01.2025 07.01.2025 03.01.2025
|
Дробина А.В. Курінна Л.М. |
|
||||||||||||
2.15 |
Оприлюднити звітність про стан здійснення правосуддя за 2024 рік |
до 01.02.2025 |
Сотула М.О. |
|
||||||||||||
2.16 |
Подавати до відділу ведення Державного реєстру виборців Звенигородської РДА інформацію про визнання виборців недієздатними |
щомісячно до 04 числа
|
Танцюра І.М. |
|
||||||||||||
2.17 |
Проводити взаємозвірки з органами прокуратури, сектором пробації |
щомісячно |
Курінна Л.М. Дробина А.В.
|
|
||||||||||||
3. Заходи по аналітичній роботі суду |
||||||||||||||||
3.1 |
Аналіз якості та строків розгляду суддями всіх категорій справ за 2024 рік. |
січень |
помічники суддів |
|
||||||||||||
3.2 |
Узагальнення судової практики розгляду справ про встановлення фактів, що мають юридичне значення під час дії воєнного стану за 2022 - 2024 роки. |
січень |
Танцюра І.М. |
|
||||||||||||
3.3
|
Сформувати базові показники роботи суду за 2024 рік та опублікувати на веб – сайті суду. |
до 01.02.2025
|
Танцюра І.М. Сотула М.О.
|
|
||||||||||||
3.4 |
Узагальнення судової практики з розгляду справ про притягнення осіб до адміністративної та кримінальної відповідальності за корупційні та пов’язані з корупцією правопорушення за 2024 рік. |
березень |
Макарук С.В. |
|
||||||||||||
3.5 |
Узагальнення судової практики щодо повернення справ про адміністративні правопорушення на доопрацювання у 2024 році. |
квітень |
Танцюра І.М. |
|
||||||||||||
3.6 |
Узагальнення судової практики розгляду справ про спадкування у 2024 році.
|
травень |
Макарук С.В. |
|
||||||||||||
3.7 |
Аналіз судової практики при вирішенні питання про закриття провадження у справах про адміністративні правопорушення у зв’язку із закінченням строків накладення адміністративного стягнення у 2024 році.
|
червень |
Танцюра І.М. |
|
||||||||||||
3.8 |
Узагальнення судової практики здійснення кримінального провадження на підставі угод за 2024 рік.
|
липень |
Макарук С.В. |
|
||||||||||||
3.9 |
Сформувати базові показники роботи суду за І півріччя 2025 року та опублікувати на веб – сайті суду.
|
до 01.08.2025 |
Танцюра І.М. Сотула М.О. |
|
||||||||||||
3.10 |
Узагальнити судову практику щодо розгляду кримінальних проваджень про кримінальні правопорушення проти власності у 2024 році
|
серпень |
Танцюра І.М. |
|
||||||||||||
3.11 |
Ведення обліку щодо отримання та строку дії електронних цифрових підписів суддів та працівників апарату суду |
протягом року |
Танцюра І.М. Сотула М.О. |
|
||||||||||||
3.12 |
Проаналізувати розгляд судом запитів на публічну інформацію, що знаходиться у володінні суду за 2025 рік та опублікувати на вебсайті суду. |
щомісячно до 04 числа |
Танцюра І.М. |
|
||||||||||||
3.13 |
Проаналізувати стан організації роботи із звернень громадян за 2025 рік |
щоквартально до 04 числа |
Танцюра І.М. |
|
||||||||||||
4. Заходи по фінансовому та матеріально-технічному забезпеченню |
||||||||||||||||
4.1 |
Внесення змін до структури та штатного розпису суду на 2025 рік та направлення на затвердження до ТУ ДСА України у Черкаській області. |
в разі потреби |
Танцюра І.М. Перець Я.М. |
|
||||||||||||
4.2 |
Надавати до ТУ ДСА України у Черкаській області заявки на потребу на товари та оргтехніку для суду. |
в разі потреби |
Танцюра І.М. |
|
||||||||||||
4.3 |
Здійснювати заходи по прийняттю, введенню в експлуатацію, передачу основних засобів, інших необоротних матеріальних активів, нематеріальних активів та списання застарілих матеріальних цінностей.
|
протягом року |
спеціально уповноважена комісія |
|
||||||||||||
4.4 |
Організація роботи щодо обліку особистого майна суддів та працівників суду. |
протягом року |
Макарук С.В. |
|
||||||||||||
4.5 |
Здійснювати контроль за підтриманням приміщення суду та прилеглої території в належному стані. |
протягом року |
Танцюра І.М. Макарук С.В. |
|
||||||||||||
4.6 |
Провести річну інвентаризацію матеріальних цінностей |
листопад |
Комісія по проведенню інвентаризації |
|
||||||||||||
5. Заходи у сфері управління персоналом |
||||||||||||||||
5.1 |
Проводити організаційну роботу щодо перевірки достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених Законом України «Про очищення влади» щодо суддів та працівників апарату суду |
при потребі |
Танцюра І.М. Перець Я.М. |
|
|
|||||||||||
5.2 |
Виконувати запити Вищої кваліфікаційної комісії суддів України щодо оновлення та наповнення суддівського досьє |
постійно |
Танцюра І.М. |
|
|
|||||||||||
5.2 |
Надавати до ТУ ДСА України у Черкаській області бухгалтерську та кадрову звітність щодо суддів та працівників апарату суду |
протягом року |
Перець Я.М. |
|
|
|||||||||||
5.6 |
Надавати статистичний звіт щодо обліку державних органів, установ та організацій, посади керівних працівників і спеціалістів, яких віднесено до посад державних службовців за формою № 1-ПДО |
до 01.03.2025 |
Перець Я.М. |
|
|
|||||||||||
5.7 |
Складати та подавати в електронному вигляді звіт за формою звітності КСДС (квартальна) «Звіт про кількісний склад державних службовців» до Нацдержслужби |
щоквартально |
Перець Я.М. |
|
|
|||||||||||
5.11 |
Надавати до ТУ ДСА України у Черкаській області копії наказів про встановлення надбавок, рангів, прийняття та звільнення суддів та працівників апарату суду |
щомісяця |
Перець Я.М. |
|
|
|||||||||||
5.13 |
Надавати інформацію до ТУ ДСА України у Черкаській області щодо службових телефонів голови суду, керівника та заступника керівника апарату суду |
в разі зміни - негайно |
Перець Я.М. |
|
|
|||||||||||
5.14 |
Здійснення моніторингу факту подання суддями, присяжними, працівниками апарату суду, в тому числі які припинили діяльність декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування з урахуванням даних Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, що формується та ведеться Національним агентством. Повідомлення НАЗК про факт не подачі декларацій |
протягом 10 робочих днів з граничної дати подання таких декларацій; протягом 5 робочих днів після спливу строку у 20 робочих днів з дня припинення діяльності суб’єкта декларування
|
Макарук С.В. |
|
|
|||||||||||
5.15 |
Здійснювати контроль за своєчасністю присвоєння рангів, а також встановлення надбавок за вислугу років суддям та працівникам апарату суду |
постійно |
Макарук С.В. |
|
|
|||||||||||
5.16 |
Своєчасно складати табель обліку використання робочого часу суддів, працівників апарату та присяжних |
постійно |
Перець Я.М. |
|
|
|||||||||||
5.17 |
Здійснювати підготовку проектів нормативно – правових актів, наказів положень, що стосується питань управління персоналом |
постійно |
Перець Я.М. |
|
|
|||||||||||
5.18 |
Моніторинг виконання завдань та ключових показників результативності, ефективності та якості службової діяльності державними службовцями, які займають посади державної служби категорії «Б» або «В»
|
щоквартально |
Перець Я.М. |
|
|
|||||||||||
5.19 |
Моніторинг виконання державним службовцем категорії “Б” або “В” індивідуальної програми |
щоквартально |
Перець Я.М. |
|
|
|||||||||||
5.20 |
Провести оцінювання результатів службової діяльності державних службовців |
листопад |
Танцюра І.М. |
|
|
|||||||||||
5.21 |
Визначити завдання і ключові показники результативності, ефективності та якості службової діяльності державним службовцям суду |
січень-вересень, грудень |
Танцюра І.М. Перець Я.М. |
|
|
|||||||||||
5.22 |
Складання індивідуальної програми підвищення рівня професійної компетентності державного службовця |
грудень |
Державні службовці суду, Перець Я.М. |
|
|
|||||||||||
5.23 |
Провести конкурс (добір) для заміщення вакантних посад державних службовців категорії «В» в апараті суду |
при потребі |
конкурсна комісія |
|
|
|||||||||||
5.24 |
Забезпечувати організацію проведення конкурсів (добору) для заміщення вакантних посад державних службовців категорії «В» в апараті суду |
при потребі |
Перець Я.М. |
|
|
|||||||||||
5.25 |
Надавати практичну допомогу новоприйнятим працівникам |
протягом року |
наставник |
|
|
|||||||||||
5.26 |
Наповнювати інформацією про державних службовців систему «Кадри-WEB» |
постійно |
Перець Я.М. |
|
|
|||||||||||
5.27 |
Здійснювати облік військовозобов’язаних і призовників, забезпечувати контроль за станом військового обліку військовозобов’язаних і призовників. Проводити звірку особових карток форми П-2 військовозобов’язаних з обліковими даними Шполянського об’єднаного міського територіального центру комплектування та соціальної підтримки |
постійно |
Перець Я.М. |
|
|
|||||||||||
5.28 |
Надавати до Шполянського об’єднаного міського територіального центру комплектування та соціальної підтримки звіт про чисельність працюючих та військовозобов’язаних, списки військовозобов’язаних |
до 10.01.2025
|
Перець Я.М. |
|
|
|||||||||||
5.29 |
Підготувати графік відпусток суддів, керівника та заступника керівника апарату суду та працівників апарату суду на 2026 рік |
до 25.12.2025 |
Перець Я.М. |
|
|
|||||||||||
5.30 |
Проведення перевірки стану наповнення інформаційно-аналітичної системи "Кадри-WEB" |
до 24.12.2025 |
Макарук С.В. |
|
|
|||||||||||
5.31 |
Перевірити правильність ведення особових справ суддів та працівників апарату суду, своєчасність та правильність внесення записів у трудові книжки |
кожного півріччя |
Макарук С.В. |
|
|
|||||||||||
5.32 |
Перевірити наявність бланків посвідчень, їх відповідність обліковим даним за минулий рік. Перевірити правильність ведення журналу видачі посвідчень працівникам апарату суду |
лютий |
Макарук С.В. |
|
|
|||||||||||
5.33 |
Перевірити ведення документів стажу роботи суддів та розрахунків стажу державної служби державних службовців |
кожного півріччя |
Макарук С.В. |
|
|
|||||||||||
6. Заходи по інформаційному забезпеченню |
||||||||||||||||
6.1 |
Забезпечувати належне функціонування та постійне оновлення модулів єдиної судової інформаційної системи та запобігати несанкціонованому втручанню в роботу цієї системи |
постійно |
Сотула М.О. |
|
||||||||||||
6.2 |
Забезпечувати своєчасну роботу електронної пошти, безперебійну роботу серверів комп’ютерної мережі |
постійно |
Сотула М.О. |
|
||||||||||||
6.3 |
Забезпечувати своєчасну реєстрацію заяв, що надійшли до підсистеми «Електронний суд» |
постійно |
Курінна Л.М. Дробина А.В.
|
|
||||||||||||
6.4 |
Проводити антивірусну профілактику, забезпечувати захист компютерної техніки від вірусів |
постійно |
Сотула М.О. |
|
||||||||||||
6.5 |
Направляти до Єдиного державного реєстру судових рішень копії судових рішень в електронному вигляді |
протягом року |
судді |
|
||||||||||||
6.6 |
Направляти до Єдиного державного реєстру судових рішень відомості про набрання рішеннями законної сили |
протягом року |
відповідальні особи |
|
||||||||||||
7. Заходи по комунікаційній роботі суду |
||||||||||||||||
7.1 |
Розробити комунікаційну стратегію суду на 2025-2026 роки |
до 03.01.2025 |
Макарук С.В. |
|
||||||||||||
7.3 |
Моніторинг матеріалів у ЗМІ, які стосуються діяльності суду, при необхідності організовувати оперативне реагування на них |
постійно |
Макарук С.В. |
|
||||||||||||
7.4 |
Проводити інформаційно-просвітницьку роботу, правоосвітні заходи |
протягом року |
Побережна Н.П. Макарук С.В. |
|
||||||||||||
7.5 |
Організовувати інтерв’ю, коментарі, брифінги, прес-конференції, інформаційні зустрічі за участю журналістів, судді-спікера, керівництва суду, суддів |
в разі потреби |
Побережна Н.П. Макарук С.В. |
|
||||||||||||
7.6 |
Забезпечувати інформаційне наповнення вебсайту суду та сторінки в соціальній мережі Facebook з питань діяльності суду |
протягом року |
Макарук С.В. |
|
||||||||||||
7.7 |
Провести анкетне опитування громадян – учасників судових проваджень стосовно якості та ефективності роботи суду |
вересень-жовтень |
Макарук С.В. |
|
||||||||||||
8. Заходи по профілактичній роботі |
||||||||||||||||
8.1 |
Проводити профілактичну роботу з працівниками суду щодо запобігання корупції серед працівників відповідно до ЗУ «Про запобігання корупції» |
протягом року |
Макарук С.В. |
|
||||||||||||
8.2 |
Проводити з працівниками апарату суду інформаційно – роз’яснювальну роботу щодо етики відносин з відвідувачами |
кожного півріччя |
Танцюра І.М. Перець Я.М. |
|
||||||||||||
8.3 |
Організовувати роботу з виконання та дотримання працівниками апарату суду Правил внутрішнього трудового розпорядку та Правил внутрішнього службового розпорядку. Дотримання правил охорони праці та протипожежної безпеки |
протягом року |
Танцюра І.М. Перець Я.М. |
|
||||||||||||
9.1 |
Моніторинг офіційних сайтів Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, ДСА України, Ради суддів України, Верховного Суду на предмет прийняття нормативних документів, що регламентують роботу судів та суддів |
протягом року |
Мартинюк Т.В. |
|
9.2 |
Інформування суддів та працівників суду про зміни в законодавстві, прийняття нових нормативно правових актів, ознайомлення з матеріалами судової практики, правовими позиція Верховного Суду України, ЄСПЛ |
протягом року |
Мартинюк Т.В. |
|
9.3 |
Перевірити роботу по кодифікації та систематизації законодавства |
кожного півріччя |
Макарук С.В. |
|
9.4 |
Підтримувати в належному стані контрольні кодекси |
протягом року |
Мартинюк Т.В. |
|
10.1 |
Прийняти на зберігання судові справи, справи управлінської діяльності та справи з кадрових питань (особового складу), що закінчені діловодством за 2024 рік. |
січень-квітень |
Мартинюк Т.В. |
|
10.2 |
Провести підготовку судових справ для знищення. |
квітень-липень |
Мартинюк Т.В. |
|
10.3 |
Підготувати зведені описи справ постійного, тривалого (понад 10 років) терміну зберігання для подання на розгляд експертної комісії суду |
вересень-жовтень |
Мартинюк Т.В. |
|
10.4 |
Провести засідання ЕК суду |
щоквартально |
Експертна комісія суду |
|
10.5 |
Підготувати для затвердження номенклатуру справ суду на 2026 рік |
до 15 грудня |
Танцюра І.М. |
|
10.6 |
Вивчати нормативно-правові акти з питань організації архівної роботи суду |
протягом року |
Мартинюк Т.В. |
|
Керівник апарату суду І.М. Танцюра