flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Як правильно надіслати до суду документи електронною поштою?

02 грудня 2021, 15:00

При зверненні до суду ЕЛЕКТРОННОЮ ПОШТОЮ ОБОВ"ЯЗКОВО, відповідно до пункту 59  розділу IV «Перехідних положень» Положення про порядок функціонування  окремих підсистем (модулів) Єдиної судової інформаційно-телекомунікаційної системи, затвердженого рішенням Вищої ради правосуддя від 17.08.2021 № 1845/0/15-21,  потрібно підписувати процесуальні та інші пов’язані з розглядом судових справ документи КВАЛІФІКОВАНИМ ЕЛЕКТРОННИМ ПІДПИСОМ (КЕП).

Надсилати документи на офіційну електронну адресу суду можна з будь-якої не забороненої в Україні адреси електронної пошти.

  У разі, якщо ви не маєте КЕП, ви можете надіслати такі документи Укрпоштою чи подати безпосередньо до канцелярії суду.

  Що таке КЕП?

Це удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа.

  Навіщо використовується КЕП?

КЕП призначений для використання фізичними та юридичними особами-суб’єктами електронного документообігу:

- для підтвердження особи;

- для підтвердження цілісності даних в електронній формі.

  Де отримати КЕП?

- в кваліфікованих надавачів електронних довірчих послуг;

- самостійно отримати ключ можна через особистий кабінет на сайті ПриватБанку. Генерація ключа безкоштовна.